مطالب جالب

  • ۰
  • ۰

خرید پایه عکاسی مونوپاد دارای ریموت شاتر بلوتوث



مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. به همراه این مونوپاد یک وسیله به نام ریموت شاتر بلوتوث قرار دارد که با استفاده از آن می توانید از راه دور دوربین تلفن خود را کنترل کرده و عکاسی کنید. کافی است Bluetooth گوشی خود را روشن کرده و بعد از برقراری اتصال، شروع به عکاسی کنید.


این کنترل از راه دور بسیار سبک و کوچک بوده، می‌توانید آن را به جاکلیدی خود متصل کنید. وزن این کنترل‌کننده تنها 9 گرم است. این وسیله با فن‌آوری Bluetooth به تلفن همراه شما متصل شده و تا فاصله 10 متری این ارتباط را حفظ می‌کند.

بر روی آن سه دکمه‌ی خاموش/ روشن، تنظیم برای گوشی با سیستم‌عامل Android و گوشی با سیستم‌عامل iOS وجود دارد. سیستم های Android نسخه‌ی 4.2.2 و iOS نسخه‌ی 6.0 به بعد با ریموت شاتر بلوتوث سازگار هستند.

قیمت : 20000 تومان

خرید اینترنتی

این روزها سلفی بسیار رایج است. بیشتر خودنگاره‌ها هم از جلو گرفته شده‌اند و شاید صورتتان چندان زیبا نیفتد. اما اگر مونوپاد داشته باشید، می‌توانید موبایل را روی آن قرار دهید و از فاصله دور، یک سلفی بسیار زیبا از خود بردارید. به کمک کسی هم نیاز ندارید و خودتان از هر زاویه و با هر پوزی که دوست دارید از خودتان عکس بردارید.

پایه عکاسی

  • ۹۴/۱۰/۱۷
  • نیما رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی