مطالب جالب

۱۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید دستنبد های زیبا



دستبند

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایدآل خود میرساند نه فراتر ) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل ، ماهواره و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید . کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان میلاد میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید

بر حسب تحقیقاتی نشان داده شده است که در اطراف جسم انسان هاله انرژیکی قرار دارد که از روی آن میتوان به بسیاری از بیماریهای فرد پی برد ، برای مثای اگر کلیه شما دارای ناراحتی باشد قبل از بروز درد جسمانی ، هاله انرژی شما در آن قسمت دارای حفره میشود که این موضوع با اسکن کردن هاله شما توسط دستگاه های مخصوص که نمونه آن در بیمارستان میلاد قرار دارد قابل مشاهده است ، حال برای درمان چه کاری میتوان انجام داد .

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید

دستبند مغناطیسی پاوربالانس

  • نیما رمضانی
  • ۰
  • ۰

ریش تراش راحت و خوب

این ریش تراش طوری طراحی شده است که تنها به اندازه یک کارت اعتباری (عابر بانک) جا می گیرد و می توانید آن را به راحتی در داخل کیف پول خود جا داده و در هر مکانی از آن استفاده کنید. تیغه های این ریش تراش بسیار تیز بوده و به صورت سه تایی می باشد که این حالت مدت زمان اصلاح را کاهش می دهد، همچنین در این ریش تراش آینه ای برای مشاهده (قسمت در حال اصلاح) نیز گنجانده شده و برای آسودگی خاطر شما تیغه اضافی نیز در پشت آینه وجود دارد که در صورت کند شدن تیغه اصلی از آن نیز می توانید استفاده کنید. قسمت جالب این ریش تراش وجود خوشبو کننده (در کنار تیغه های این ریش تراش) برای معطر کردن صورت شما هنگام اصلاح است.

بهداشت و سلامت

ویژگی های ریش تراش کارتی Carzor:

– طراحی شده در سایز استاندارد کارت های اعتباری (عابر بانک)
– حمل آسان در کیف پول
– دارای تیغه بسیار تیز ۳ تایی
– دارای تیغه اضافی
– دارای آینه
– دارای خوشبو کننده بر روی تیغه ها
– وزن بسیار سبک

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید

ریش تراش کارتی

  • نیما رمضانی
  • ۰
  • ۰

آیا شما هم ساعت میخواهید؟



ساعت مچی

ساعت مچی Casio BEM-506 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر کاسیو می باشد. این ساعت دارای بند چرم بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که در ۲ رنگ بند مشکی و قهوه ای و همچنین صفحه سفید و مشکی عرضه شده است. این ساعت دارای تقویم روز شمار می باشد و تا ۸۰ درصد نیز ضد آب است. هم اکنون می توانید ساعت مچی کاسیو BEM-506 را همراه با جعبه شکیل و ۶ ماه گارانتی تعویض با قیمت استثنایی از فروشگاه ارزان بای سفارش دهید.

ویژگی های ساعت کاسیو بند چرم – مدل BEM-506:

– دارای بند چرم با کیفیت (عرضه شده در ۲ رنگ بند مشکی و قهوه ای)
– صفحه شیشه ای ضد خش (عرضه شده در ۲ رنگ صفحه سفید و مشکی)
– ضد آب تا ۸۰%
– مقاوم در برابر ضربه
– دارای تقویم روز شمار
– وضعیت موتور: تک موتوره به همراه روز شمار
– جعبه چوبی بسیار شکیل
– شش ماه گارانتی تعویض

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید

ساعت کاسیو بند چرم

  • نیما رمضانی
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی سفیدکننده دندان Whitelight

خرید اینترنتی سفیدکننده دندان Whitelight

بهداشت و سلامت

پک سفید کننده ی دندان وایت لایت اصل + Orginal اورجینال این پک شامل چراغ مخصوص سفید کننده ی دندان و ژل مخصوص و دفترچه راهنما می باشد با استفاده ی این محصول با خیال راحت لبخند بزنید و سفیدی و درخشش دندان هایتان را به دیگران نشان دهید.

برای خرید این محصول و تحویل آن درب منزل یا محل کار بر روی خرید پستی کلیک کنید .

سیستم سفید کننده دندان White Light محصولی با کارایی بسیار عالی می باشد که شما می توانید آنرا به راحتی در منزل استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان به نتیجه مطلوب برسید و دندا هایی درخشان و زیبا داشته باشید.

با تهیه این محصول به راحتی شما نیز می توانید دندان هایی سفید و براق داشته باشید.
پک سفید کننده ی دندان شامل خمیر دندان سفید کننده و محلول بلیچینگ و قالب دندان مخصوص استفاده در منزل به همراه روش استفاده ی بسیار آسان می باشد .این محصول ساخت کشور آلمان می باشد و هیچگونه آسیبی به مینای دندان وارد نمی کند وکاملا تست شده است. پس اگر شما می خواهید دندان های سفید و لبخندی زیبا ودلنشین داشته باشید سیستم White Light تمامی انتظارات شما را تنها در عرض 10 دقیقه بر آورد می کند.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

سفیدکننده دندان

  • نیما رمضانی
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی حلقه ی ورساچ

خرید اینترنتی حلقه ی ورساچ

انگشتر:برخی از انگشتر به عنوان یک زینت استفاده می کنند انگشتر را هم برخی از مردها دست می کنند و هم عده ای از زنها از آن استفاده می کنند تعدادی از دختر ها و پسرها بعد از اینکه ازدواج می کنند حلقه خریداری می کنند برخی بعد از اتصال به اینترنت ترجیح می دهند خرید اینترنتی انجام دهند

حلقه ای شیک و زیبا
نوار مشکی از دو طرف به نگین ها متصل می شود و از این رو زیبایی این حلقه را چند برابر میکند
دارای جعبه ی کریستالی بسیار شیک
نام ورساچ داخل حلقه حک شده است
جنس حلقه استیل درجه یک و رنگ ثابت است
مناسب آقایان و بانوان

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

حلقه ی ورساچ

  • نیما رمضانی
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی کلاه حیوانات Flipeez

خرید اینترنتی کلاه حیوانات

پوشاک:در حال حاضر برخی ترجیح می دهند که خریدهای خود را به شکل اینترنتی انجام دهند و پوشاک را هم عده ای به صورت اینترنتی خرید می کنند کلاه جز پوشاکی است که افراد در سنین مختلف از آن استفاده می کنند خصوصا در فصل هایی که هوا سرد است در اینجا ما برای شما خرید اینترنتی کلاه حیوانات را قرار داده ایم

دارای سه مدل میمون ، هیولا ، خرگوش

 تک سایز (free size)

در اینجا می توانید این کلاه را خریداری نمایید

برای خرید روی لینک زیر کلیک نمایید.

کلاه حیوانات Flipeez


  • نیما رمضانی
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی ادکلن مردانه انکر نویر د لالیک

خرید اینترنتی ادکلن مردانه انکر نویر د لالیک

عطر و ادکلن

هنر جذابیت….هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید
نوع رایحه : تلخ
نوع : Eau de Toilette
سال تولید : ۲۰۰۶
حجم : ۱۰۰ میل
پیشنهاد رده سنی : تمامی سنین

ترکیبات ادکلن:
رایحه اولیه (درخت سرو)
رایحه میانی (خس خس)
رایحه اصلی (مشک و عاج فیل)

برای خرید روی لینک زیر کلیک نمایید.

ادکلن مردانه انکر نویر د لالیک


  • نیما رمضانی
  • ۰
  • ۰

خرید یک ساپورت زیبا و شک طرح جین

ساپورت طرح جین Slim Lift، در رنگ های آبی، مشکی و خاکستری در طرح شلوار جین و سایز فری سایز عرضه شده است و قابلیت کشش و مقاومت بالا برای هر سایز را داراست.
این ساپورت در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود. از دیگر ویژگی های این ساپورت دارا بودن خز داخل آن می باشد که باعث شده است در چهار فصل هم بتوان از آن استفاده کرد.

پوشاک

بی شک این نوع شلوارها جزء پرطرفدارترین ها در بین دختران و خانم های جوان می باشد که در نوع خود بسیار زیبا در نظر هر شخصی جلوه خواهد کرد که قیمت مناسب آن هم جای هیچگونه شک و تردیدی را بر جای نخواهد گذاشت. رنگ زیبا و طرح آن با شلوار جین از فاصله نزدیک نیز قابل تشخیص نبوده و حالت کشی و استریج آن اندام شما را به زیبایی نمایان خواهد کرد.

ویژگی های ساپورت طرح جین:
– جنس عالی و بادوام
– فوق العاده شیک و با کیفیت
– قابلیت کشش و مقاومت بالا
– قابل استفاده در چهار فصل
– عرضه شده در رنگ های آبی،مشکی،خاکستری
– قابل استفاده برای ورزشکاران در بدنسازی، یوگا، ایروبیک و …

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید

ساپورت طرح جین

  • نیما رمضانی
  • ۰
  • ۰

یک مانتو زیبا و شیک

مانتو آیسان تمام الگوهای طراحی سال را با خود دارد. در طراحی این مانتو سعی شده از قد بلند استفاده شود، قد این مانتو ۱۱۰ بوده، رنگ این مانتو غالب مشکی با حاشیه های طوسی بوده که روی تمام این حاشیه ها به صورت تخصصی طراحی و چاپ خاص انجام گرفته، یعنی حاشیه ها و آستین بصورت جداگانه طراحی و چاپ شده و خاص همین مانتو می باشد. جنس این مانتو بهترین پارچه ترگال بوده و مناسب فصول بارانی و سرد است. نحوه ی اتصال هر دو طرف مانتو با ۷ قزن بوده به طوری که هیچ فضایی در پایین مانتو باز نمی ماند. این مانتو از بالاترین کیفیت دوخت برخوردار بوده و در چهار سایز ۳۶٫۳۸٫۴۰٫۴۲ عرضه شده است (هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید).

پوشاک

مشخصات مانتو آیسان:

جنس به کار رفته : بهترین پارچه ترگال
درجه بندی کیفیت: درجه A
نوع چاپ: چاپ سیلک – رنگ پلاسیتی زول
سایز: متناسب با سایزهای ۳۶ تا ۴۲
به همراه: یک گل پارچه ای که دارای گیره می باشد و می توانید به مانتو متصل کنید.
قد مانتو: ۱۱۰ سانتی متر
مناسب: فصول سرد سال

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید

مانتو آیسان

  • نیما رمضانی
  • ۰
  • ۰

فروش گن لاغری پادار

کیفیت منحصر به فرد گن های معجزه گر فورمیسی formeasy شما را به تحسین وا خواهد داشت ، بطوری که مطمئن باشید شما هم مثل خریدارانی که در یک سال گذشته از این محصول استفاده کرده اند ، آن را به دیگران توصیه خواهید کرد. این کیفیت جادویی با شستشو ، استفاده های مکرر و حتی ماندن طولانی در آفتاب تغییر نخواهد کرد و شما هم پس ازچندین سال استفاده ، این ادعا را تایید خواهید کرد.

گن لاغری

گن لاغری فورمیسی Formeasy Sleamless محصولی با کیفیت تضمین شده، از سوی کمپانی معتبر فورمیسی Formeasy ترکیه مدت کوتاهی است که به بازار آمده است و با توجه به کیفیت عالی ، قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است.
سایز تعریف شده ی این محصول ، به شما این امکان را می دهد تا با اطمینان بتوانید سایز دلخواه خود را تهیه کنید. (برای اطلاعات دقیق تر از سایز بندی محصول به انتهای همین صفحه مراجعه نمایید)

سایزبندی کار:
S: 36-42
M: 40-46
L: 44-50
XL: 48-54

توجه مهم: خانم هایی که جزء یکی از موارد (باردار- سابقه عمل شکمی-حساس به فشار گن) هستند لطفا سعی کنند در انتخاب سایز کمی سایز بزرگتر را در نظر بگیرند تا مشکلی در زمان استفاده نداشته باشند.

گن لاغری فورمیسی پادار

  • نیما رمضانی